Servicegaranti

När du köper en ny möbel kan du hos de flesta möbelhandlare teckna en s.k. Servicegaranti hos Leather Master Scandinavia.

Genom garantin erbjuder vi hjälp med reparation av möbeln om olyckan skulle vara framme. Detta under förutsättning att möbeln sköts regelbundet med angivna produkter från Leather Master Scandinavia.

Servicegarantin omfattar spill från mat och dryck, samt skador som uppkommit vid olyckor, som exempelvis brännmärken och liknande. Garanti gäller i fem år från det att soffan är helt ny förutsatt att villkoren följs. Läs noga igenom villkoren på servicegaratin!

Det är dock viktigt att veta att servicegarantin inte täcker fabrikationsfel på lädret, det bör man försäkra sig om att butikens garanti täcker. Servicegarantin täcker inte heller skador som uppkommit av att djur vistats i möbeln. Garantiprodukterna är anpassade för att räcka till en normalstor soffgrupp (2+3). Fråga efter servicegarantin när du köper din nya möbel.

Registrera servicegaranti här!